Jos puhumme, että Yhteinen keittiö lisää osallisuutta, ehkäisee syrjäytymistä tai edistää terveyttä, Yhteinen keittiö jää helposti etäiseksi eikä tee vaikutusta ihmisiin. Sen sijaan sujuvat sloganit herättävät mieluisia, ehkä yllättäviäkin mielikuvia. Yhdessä tekemistä ja osallisuutta on sanoitettava arkikielisesti.

Yhteisen keittiö osallisuus brändityöpajan pienryhmässä ratkottiin Antti Hytin (Ehyt ry) johdolla tehtävää: Millaisia voisivat olla Yhteisen keittiön markkinoinnissa ja mainonnassa käytettävät sloganit.

Yhteisen keittiön käyttämiä sloganeita ovat esim. “Oleminen on tekemistä” ja “Asiaton oleskelu sallittu”

Yhteisessä keittiössä jokainen on arvokas.

Yhteinen keittiö osallisuus brändityöpaja kokoontui  Lahdessa 8.2.2018.
Työpajan pienryhmän tuotoksen esittelijänä Antti Hytti, Ehyt ry.